تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

مقالات و کتب مختلف لاتین و فارسی در زمینه مدیریت و بازاریابی

این فروشگاه در جهت کمک به دانشجویان و محققان در انجام پروژه های علمی ره اندازی گردیده است.


مقاله بررسی تاثیر وابستگی برند بر ارزش ویژه و وفاداری مشتری


مقاله بررسی تاثیر وابستگی برند بر ارزش ویژه و وفاداری مشتری

بررسی تاثیر وابستگی برند بر ارزش ویژه و وفاداری مشتری

چکیده

مقوله برند‌سازی و مدیریت برند امروزه طرفداران متعددی در دنیای بازاریابی دارد. در بخش صنایع غذایی برند‌ها به عنوان راهی سریع برای شناسایی و متمایز ساختن خود و جایگاه‌یابی در ذهن مشتریان هستند و مفاهیم نوینی مانند وابستگی برند و ارزش ویژه مشتری نقش مهمی در طراحی استراتژی‌های بازاریابی ایفا می‌کنند. از این رو هدف این پژوهش بررسی نقش وابستگی برند در ایجاد ارزش ویژه و وفاداری مشتری در شرکت‌های صنایع غذایی لبنی شهر تهران می‌باشد. این پژوهش به لحاظ هدف انجام پژوهش کاربردی و از نظر استراتژی انجام پژوهش پیمایشی می‌باشد. جامعه آماری پژوهش، مصرف‌کنندگان صنایع غذایی لبنی در سطح شهر تهران می‌باشد. در این پژوهش با استفاده از نمونه‌گیری سهمیه‌ای در دسترس، تعداد 300 پرسشنامه توزیع شد، که برای تجزیه و تحلیل داده‌ها، از بسته‌های نرم‌افزاری SPSS و Lisrel در دو سطح توصیفی و استنباطی استفاده شده است. نتایج نشان داد که وابستگی برند تاثیر مثبتی بر ارزش ویژه مشتری، و هم‌چنین ارزش ویژه مشتری تاثیر مثبتی بر وفاداری مشتری دارد. در حالی وابستگی برند تاثیر مثبتی بر وفاداری مشتری ندارد.

واژه‌های کلیدی: وابستگی برند، ارزش ویژه، وفاداری مشتری

 


مبلغ واقعی 5,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 4,750 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 273

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا


مطالب تصادفی

  • پرسشنامه ورود بانک ها به بازارهای خارجی شماره 5
  • پرسشنامه ورود بانک ها به بازارهای خارجی شماره 4
  • پرسشنامه ورود بانک ها با بازارهای خارجی شماره 3
  • پرسشنامه ورود بانک ها به بازارهای خارجی شماره 2
  • پرسشنامه ورود بانک ها به بازارهای بین المللی

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "مقالات و کتب مختلف لاتین و فارسی در زمینه مدیریت و بازاریابی" می باشد