دسته بندی سایت
برچسب های مهم
پیوند ها
مقاله حاضر اقدام به ارائه ی سه اصل می کند:
1- مقاله به ارائه ی یک شناخت داده بنیاد از بازاریابی ویروسی تلفن همراه می پردازد که چنین شناختی در گفتمان های عملی بازاریابی ویروسی غایب خواهد بود.
2- یک چهرچوب نظری توسعه داده شده است که انگیزه ها، نگرش ها و رفتار های فرستنده و پذیرنده محتوای ویروسی تلفن همراه را تشریح می کند.
3- مقاله اقدام به ادغام یک تئوری داده بنیاد با بینش رسمی تر موجود در سیستم های اطلاعاتی پژوهش و ادبیات بازاریابی می کند و چهارچوب جامع تری را که به محققان و متخصصین اجازه خواهد داد تا به شرح و پیش بینی و ارزیابی استراتژی های بازاریابی ویروسی تلفن همراه بپردازند، ارائه می دهد.
مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان
برچسب های مهم
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یامحبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا